8 Mart 2012 Perşembe

Kadına Şiddete Son..

Şimdi de bu kapsamda yapılmış ve bence en vasat projeye geliyoruz. Bu resimleri görünce sinirlendim ve burada paylaşarak birkaç kelime etmek istedim.

Aşağıda siz de göreceksiniz ki bu fotoğraflar aslında amacına uygun çekimler değil. Aralarında bazıları iyi olsa da durumu kurtarmıyor. Öncelikle bunu söylemek beni sinirlendirse de kadın bir seks objesi olarak ön planda yine...

Haberde aynen şöyle bahsediliyor:

29 ÜNLÜ OBJEKTİF KARŞISINA GEÇTİ

29 ünlü isim, ‘Alo 183 Hayat Kurtarır, Kadına Şiddete Son’ demek için bir araya geldi.



Mesela bu fotoğraf.. Beren Saat'in burda saçları ıslak ve bakışları çekici.. Sizce de amacına uygun düşmeyen bir görüntü değil mi?




Bu fotoğrafta da ağzında bant yok ve yine bakışlar seksi..




Bunu beğendim.






Bu da iyi olanlardan biri.










Bunu da beğendim.


























 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder